neděle 17. srpna 2014

První dva týdny

V nové práci jsem již absolvovala dva týdny. Dělám podporu sales oddělení - tzn. když někdo potřebuje nacenit naše služby (ethernet, internet, voice, video, atd.), tak mi pošlou email se spoustou zkratek, kterým já nerozumim, tak předstírám, že jo, přidám pár navíc a pošlu někomu dalšímu ;) Celé dva týdny jsem moc nikde nebyla a jenom večer doháněla znalosti z filmografie, proto taky žádný příspěvek.

Zdá se, že jsem konečně v Londýně dostatečně dlouho, abych začala potkávat kamarády na náhodných akcích, jako třeba v pátek na Canary Wharf Jazz Festival:






















Londýn se chystá na 100leté výročí WW1 - zde pole makových květů za každého padlého vojáka:

















Z turistických atrakcí mám odškrtnutou výstavu v Tower Bridge, zde foto ze strojovny:






















A na závěr neskutečná ruina kostela, která se nachází přímo v centru Londýna: St. Dunstan in the East:


Žádné komentáře:

Okomentovat