pondělí 13. července 2015

Summertime and St Paul's

Minulý týden jsem se stavila na promítání v parku - dávali Wizard of Oz. Já to nikdy předtím neviděla a náhodou je to docela vtipný.

Také již jedu třetí týden pracovního nasazení. Nepřijde mi to nějak závratně náročný, jenom máme dost příležitostí k chybám. Náš tým je velmi mladý, relativně ukecaný, ale i tak celkem zapálený do práce. Potkala jsem tam bývalého kolegu a nezměnil se - zrovna dneska jsem přemýšlela, jestli mu utrhnu hlavu nebo ho prohodim oknem ;)

Když je hezky, tak si chodíme obědy sníst pod fontánu:

O víkendu jsem se potkala s kamarádem, co tu byl na konferenci, tak jsme oběhli nějaké ty pamětihodnosti:




2 komentáře:

  1. nejak jsem tvuj blog posledni dobou zanedbaval, tak opozdene gratuluju k nove praci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Danke schon. Uz bylo na case. Ted mam i na pivo :)

    OdpovědětVymazat