neděle 4. prosince 2016

Wreath workshop

Napadly Vánoce a tak jsme vyrazili na výrobu vánočního věnce (wreath se čte "rith" mimochodem).

Akce se konala v kostele a byl to zase jednou vydařený výlet. Na FB akci jsme se přihlásily dvě, tak jsem byla trochu nervózní abychom tam nebyly samy. Po příchodu na místo mě poslali do společenské místnosti kde jsem shledala, že s tím problém nebude, neb tam bylo asi 30 lidí věku 60+. Tak jsem si říkala že to bude sranda. Nabídli mi dobrou kávičku a jenom jsem čekala na až dorazí spolubydla a korzovala mezi důchodci. Po jejím příchodu se objevila vedoucí kurzu a odvedla nás na místo kde se kurz konal. Ukázalo se, že důchoci byli na kostelní párty a já jsem jim sprostě šlohla kafe.

Před kurzem nám bylo řečeno, že si máme přinést nějaké jídlo, že bude po kurzu občerstvení. Tak jsem si skočila pro mé oblíbené suši z Wasabi. Bohužel jsem to špatně pochopila a měli jsme donést něco k snědku pro všechny a ne pro sebe. To by za normálních okolností nevadilo, až na to, že vedoucí kurzu a všichni ostatní účastníci byli Japonci. Tak jsem se neodvážila svůj suši boxík vytáhnout.

Na závěr se mi pak zdařilo rozlít červené víno na koberec a odejít bez placení.

Ale věnec mám :)







Žádné komentáře:

Okomentovat