čtvrtek 30. srpna 2018

Updates 2018 v2

Blíží se nám říjen 2018 a páté výročí mého příjezdu do Landnu.

Tento svátek slavím s předstihem sbíráním dokumentů pro žádost o trvalý pobyt. Je to zábava - mám celou složku bankovních výpisů, dopisů z finančáku, pracovních dokumentů a tak. Momentálně mám v plánu přiložit 42 dokumentů a nejsem si úplně jistá jestli je to málo nebo moc. Možná bych jim k tomu mohla přihodit kresbu Péti jak spokojeně žije v Londýně s trvalým pobytem, to by mělo klapnout.

Teď mám jenom dilema jestli si to nechat zkouknout nějakym odborníkem, jakože si myslim že to mám dobře a jenom za to vypláznu deset táců. Na druhou stranu se taky může stát, že to dobře nemám a žádost mi zamítnou, což by byla smůla, protože zrovna tenhle trvalej pobyt možná přestane s Brexitem být k dispozici a místo toho bude zbrusu nový nový trvalý pobyt pro nás evropské náplavy, se kterým to ale zatím nevypadá na jednoznačnou cestu k občanství. A to by nasralo, žejo :)

Kromě toho se pomalu připravuju na cestu do Ruska - zrovna jsem v 9. lekci ruštiny a moje výslovnost je příšerná, páč k tomu nemám CDčko. Nicméně s dostatečným časovým limitem přelouskám azbuku, tak si aspoň počtu názvy stanic.

A to je tak asi všechno přátelé. Práci mám pořád stejnou, bydlím pořád na stejném místě - já přítel, slimáci a myši (nedávno jsme ale 2 myšátka chytli do pastičky, takže možná už jenom my a slimáci).

1 komentář:

  1. Gratuluju k pátému výročí! :-)
    Kdy máš zase v plánu dorazit z Landnu do Práglu? ;-)

    OdpovědětVymazat