středa 12. února 2014

Week 14

V neděli jsem se konečně vyhrabala na kreslení do National Gallery. Bohužel jsme to převážně prokecali a propili (čti kafe), ale i tak to považuji za důstojný počátek mého poctivého každo...občasného kreslení.






















Cestou do muzea jsem potkala Beatles, cestou z muzea tam dudal nějaký sukničkář.

















Pomalu se lepšim v angličtině - začínám používat slova jako liaise, hence, duly,...

Potkala jsem před domem lišku (nebo psa s hrozně huňatym ocasem, případně kočku s psí hlavou).

Byli jsme s kamaradem v hospode a dostali jsme se k tematu seriovych vrahu (tusim ze pres Dextera). Kdyz tu se ozval chlapec od vedlejsiho stolu a s vyrazne ruskym prizvukem se nas ptal, ktery je nas nejoblibenejsi!!! seriovy vrah. Pry je jeden rusky a az se vrati z toalety, tak nam ho vygoogluje. Tak jsme se soustrastne podivali na slecnu, ktera s nim sedela u stolu (vypadla trochu rozhozene) a klidili se pryc...

Nechat otevrene okno, kdyz bydlite v prizemi je prusvih. Zapomenout si doma klice, kdyz jsou vsichni ostatni majitele klicu na dovolene v zahranici je taky prusvih, s vyjimkou situace, kdy se tyto dve veci stanou soucasne. To se pak tise poplacate po rameni, opakujete si "ty ses vul" a doufate, ze na vas nikdo nezavola policajty, kdyz lezete dovnitr :)



4 komentáře:

  1. Kresba krasna, historka s klicema skvela - stalo za to si tyden pockat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hence pouzivam pri psani clanku porad, ale snad jeste nikdy jsem to nepouzila v rozhovoru :) Ja myslela, ze je to takovej odbornej archaismus. O ostatnich slovech slysim poprve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hence se dá docela dobře použít v pracovních emailech, ale i normálně (s vědomím toho, že je to dost formální výraz). Duly používám, když chci vypadat jako svědomitý pracovník, liaise obvykle, když přehazuju úkol na někoho jiného a chci vypadat, že vim co dělám.

      Včera se mi povedla dobrá věc, kolegovi jsem něco potvrzovala slovy "yes, roger" a až potom jsem si vygooglila, že roger má v anglii ještě jiný význam...

      Vymazat