úterý 4. února 2014

What's up folks?

Minulý týden jsem byla aktivní a každý večer měla jinou akci. Nevyšlo mi to jenom ve středu, kdy jsem se sice na tu přednášku vydala (v dešti a nachcípaná), ale bohužel mi po příchodu na místo (lépe řečeno, po příchodu a 20 minutách čekání ve frontě) bylo řečeno, že bohužel volné židle už nejsou a protože Health & Safety, tak to nejde ani na stojáka. Celý den byl pak korunován detektorem kouře doma, který se o půlnoci rozhodl, že mu  došly baterky. Bohužel je tento defekt doprovázen pronikavým pípnutím každých 40 sekund. Rozmontovat to nejde a rozbít jsme to nechtěli, jenžto to není naše, takže jsme si užili celičkou noc s pípajícím kreténem na stropě. 

Aby byl týden pěkně vyvážený, o víkendu jsem prozměnu nedělala vůbec nic. Ale už mám za sebou první homesick domácí gulášek :-)

Celý Londýn momentálně řeší žhavé téma a to třídenní stávku metra, která začíná cca za hodinu. I já se zítra vydám do práce oklikou a budu doufat, že vyberu tu lepší ze dvou alternativ. Bohužel tím padá i veškerá zábava, kterou jsem si na tento týden po večerech naplánovala, neb se většina akcí ruší (ale ono pohybovat se po Londýně bez metra přes víc než jednu zónu je skoro šílenství:). A pak že blbnou jenom Frantíci.


2 komentáře:

  1. Happy: vzpomímán si na stávku MHD v Praze. Byla to docela sranda. Všichni ve firmě plánovali kudy půjdou pěšky do práce, kde se kdo po cestě přidá, atd. Nakonec z toho byla společenská akce ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tady to az takova zabava neni, protoze nejake linky sice jezdi, ale jsou jeste narvanejsi nez obvykle.

    OdpovědětVymazat