pondělí 3. března 2014

Been there, seen it

Pár záběrů z nové kanceláře. Odlesky jsou přítomny hlavně proto, že budova nemá otevíratelná okna.

V 31. patře má závratě skoro každý (celkem má budova tuším 42 pater a je čtvrtá nejvyšší v Londýně):


 Večerní výhled od stolu:

















 A to nejlepší nakonec. S tímto panoramatem mají kanceláře nejvyšší šéfové (na fotce to není tak patrné, ale je odsud vidět okurka, střep a tak vůbec je to naprosto krutopřísný).


5 komentářů:

  1. vyhled pekny.. ale ten jsi mela luxusni uz v Praze :D

    no a co nova prace? jeste se ti styska po HR?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to kazdopadne, ale jak vsichni vime, o vyhledu to neni, cili jestli se mi naskytne moznost odejit jinam, nebudu vahat. Po HR se mi styska dost. Vcera jsem od nove sefove dostala instrukci, ze pry si nekdo stezoval, ze se netvarim dostatecne stastne a mam se vic usmivat. Happy fucking little world :-D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to me mrzi, ze novy job neni to prave orechove. a ted delas nejaky front-office, ze mas mit happy smile nebo jsi otravila jen spolupracovniky?

    OdpovědětVymazat
  4. Njn, to se neda nic delat. Jsem ted recepcni (byvala jsem recepcni a HR Admin). To ze mi sebrali tu cast prace, ktera me bavila je taky hlavni duvod toho, proc si praci momentalne neuzivam. Mimochodem se uz na vsechny tlemim jako idiot a nenapadne si hledam novou praci, takze cajk :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mimochodem ten nekdo, kdo si stezoval, byl shodou okolnosti CEO - jsem proste klikar :D

    OdpovědětVymazat