pondělí 14. dubna 2014

Nepíšu, ale neflákám se

Jsem teď trochu zaneprázdněná, protože hledám intenzivně práci. Za týden a kus mi končí zkušební doba a pak budu mít výpovění lhůtu měsíc, s čímž se nová práce hledá o dost hůř. Čili každý večer přijdu domů, projdu inzeráty a na pár odpovím. Je to trochu pruda, neb jsem za posledních 14 dní odpověděla cca na 130 inzerátů a výsledkem jsou 2 odpovědi a z toho jedna nepoužitelná a jedna dneska, ale je asi zatim trochu brzo, no. Nechci být neskromná, ale mam docela vymazlený CVčko, tak kde jsou sakra ty fronty překřikujících se zaměstnavatelů???

Kromě mě chce z práce odejít i kolegyně a bývalý šéf už dokonce podepsal smlouvu. Hezky se jim ta reorganizace povedla. Můj nejvyšší denní výkon bývá laminování kartiček a pomalu mi z toho rezne mozek, takže potřebuju vypadnout co nejdřív :)

V sobotu jsem ulovila zvednutý Tower Bridge. Jak jsem se dočetla, je potřeba o průjezd požádat 24 hodin předem a je to zdarma. Nemáte někdo vysokou loď?

Šipkou jsem vynačila, kde si vydělávám na chleba (spíš na žvýkací tousťák, chleba tu nevedou :)


A ještě jednou Londýnská kýčovka:


















V neděli se tu běžel maraton. Mám pro vás drobné doporučení - až budete vybírat který víkend do Londýna, tak si maratonové datum významně škrtněte (spolu s nakupováním na Oxford street v sobotu a jízdou metrem ve všední dny 9 am a 5 pm).

2 komentáře:

  1. maraton neubehnu, na oxford street nemam budget a krtka taky nevyhledavam.. ja jsem v poho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi as na Oxford street posledne minul Primark... :)

    OdpovědětVymazat