neděle 20. dubna 2014

Velikonoce

Průběžně narážím na další zapeklitosti angličtiny, například by mě zajímalo, proč se Reading čte "red-ing" a drawing většina lidí vyslovuje "draw-ring". Asi to bude nářečí, podobně jako když někteří vyslovují Bath jako "bath" an někteří jako "baf". Moje oblíbená věta se posunula z "I'm knackered, man" (jsem úplně vyřízená/mrtvá) na "I can't be bothered"(jsem na to moc líná/nestojí to za námahu) :)

Včera jsem měla jít na dva srazy, ale jeden jsem zrušila, protože jsem vstala pozdě a druhý se zrušil, protože kamarádka ztratila klíče.

Dnes jsme byli kreslit v The Wallace Collection:















Při přesunu na oběd nás zaujala výzdoba obchodu Lacoste, totiž když se z ulice nahnete nad zábradlí, tak dole spatříte toto:

















Cestou zpátky jsem se ztratila při chůzi z Westminstru na Waterloo, což by nemělo být vůbec možné, protože člověk akorát přejde most, ale já jsem prostě talent. Naštěstí to nebyla ztráta času, protože jsem potkala Costu a ulovila kafe a západ slunce s výhledem na Big Ben:





















 

Žádné komentáře:

Okomentovat