čtvrtek 17. července 2014

Práce

Nuže, zatím jsem se nezmínila, jak vypadá nová prácička - zejména proto, že jsem momentálně držena jako rukojmí na recepci pravděpodobně do té doby, než najdou nové dva zoufalce, co budou ochotni to po mě a mé kolegyni převzít, případně než mi vyprší měsíční výpovědní lhůta (jestli přešvihnou i tenhle termín, tak se asi na*eru:-).

Jelikož jsem se na meetingu se šéfovou úplně nedokázala tvářit přívětivě a blahosklonně (hlavně proto, že mojí kolegyni, která se přihlásila na stejnou roli jenom v jiném oddělení, přesunula o týden dřív z recepce s dvoudenní výpovědní lhůtou, přestože věděla, že je velká pravděpodobnost, že já se přesunu na tu druhou) a zmínila jsem něco jako, že nejsem nadšená z toho začínat 3 týdny po tom, co mě moje předchůdkyně zaučila, tak mi bylo navrženo, že mám povoleno svůj nový džob dělat na recepci za plat recepční a s delší pracovní dobou, která je na recepci. Tak jsem jí řekla, ať si to strčí někam (trochu jsem to teda přeformulovala:-).

Tak to jenom tak v rychlosti jeden ukňouranej příspěvek :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat