čtvrtek 3. července 2014

Things are looking up...

Včera jsem se konečně vykopala na London French Meetup a strávila tak večer konverzací ve francouzštině načež nám promítli film L'Antidote, který byl překvapivě vtipný (a dokonce jsem těm vtipům i rozuměla).

Znáte tu situaci jak se o něco snažíte a ono to nejde, a když se o to nesnažíte tak to jde samo? Tímto stylem jsem o jednu velikost oblečení menší. Ale což, stěžovat si nebudu, žejo :)

No a třetí novinkou je, že mam novou práci. Ne že by to byl vyloženě dream job, ale přihlásila jsem se na interní výběrové řízení na UK Sales Administrator et voila: příští pondělí začínám. Plat není až o tolik lepší, ale kromě drobného přilepšení je o hodinu kratší pracovní doba (ano, u nás většina pracuje 8 hodin včetně obědové pauzy), pravděpodobně lepší šéf a hlavně TO NENI RECEPCE, juch :D

3 komentáře:

  1. gratulace! a ani jsi jako na zacatku nemusela posilat stovky zivotopisu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Diky.
    Njn, ale aspoň jsem si na vlastni kuzi vyzkousela mistni pracovni trh. Myslim, ze priste to pujde zase o neco lip :)

    OdpovědětVymazat