středa 28. ledna 2015

Work it out, baby

Možná se ptáte jaktože si nestěžuju na práci. Ale to ja si stěžuju, jenom me tady. 

Hlavní problém je plat. Kolegové jsou fajn, práce me docela bavi, šéf mi teď sice odchazí, ale nový šéf bude taky klaďas. Jenomže když nemáte co žrát, tak je to stejně na pytel :-) 

Momentálně mám zažádáno o zvýšeni platu (aspoň doufám - v pátek šéfa zkontroluju), ale to i když vyjde, tak to nebude žádný zazrak. V útery mam pohovor v agentuře na zatim docela zajímavou pozici. A pak se v práci zminil jeden manažer, že možná vzikne pozice, na kterou by mě chtěli. Ale to je zatím drobátko mlhavá nabídka.

Taky jsem včera mela performance review a jsou se mnou pořád děsně spokojený, pozdní příchody už jsem taky dost pořešila, akorát musim zlepšit komunikaci s týmem v Nottinghamu. S tim plně souhlasím, páč ti hoši jsou neschopný a dost me se*ou :-)

1 komentář: