neděle 15. února 2015

Dulwich and Notting Hill

Mám za sebou 2x nové zkušenosti: byla jsem v hospodě na fotbale a taky jsem byla v hospodě sledovat rugby. Ale asi ze mě už prostě fanoušek nebude.

Pěkná hospoda v Dulwich - exterier:













Interier!!!













A pár obrázků z Notting Hill - The Tabernacle:













Přírodní baráček:






















Možná jste si někdo všimnul, že se změnila kvalita fotek. Už mě taky dostali a mam smartfouna, ale že jsem vydržela dlouho!

5 komentářů:

  1. a co teprve, kdyby sis koupila neco na foceni... treba.. hmm.. fotak? A ne, tim nemyslim nejaky point-and-shoot kompakt :D

    OdpovědětVymazat
  2. Momentalne je na prvnim miste nakupniho seznamu postel ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Kasli na postel.. tu si na vylet s sebou nevezmes..

    A i kdyby (sis ji vzala) - tak ti zadnou vzpominku nezanecha. Az jednou budes babicka a budes vypravet u krbu vnoucatum, jake to bylo v mladi v Londyne:
    "A babicko, a jak to tam tehdy vypadalo?" "To ja uz si nepamatuju, detatka" A duvod? Protoze misto kvalitniho fotaku, si s sebou tahala postel :D

    Zkratka kasli na soucasnost, divej se do budoucnosti! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo, ale az budu jako babicka pripoutana k posteli a vnoucata se budou ptat "Grandma, why does your back always hurt?", budu muset odpovědět "Because I refused to buy bed for years and instead slept on a horrible uncomfortable spring matress". Asi tak ;)

    OdpovědětVymazat