pondělí 9. prosince 2013

Bath (and Stonehenge)

Jelikož se blíží Vánoce, tak jsem se rozhodla zúčastnit organizovaného výletu do Bath a na Stonehenge, který pořádala místní Language exchange group.

Je pravda, že začátek byl neslavný - v našem autobuse se jaksi koncentrovali španělé. Nic proti španělům jako takovým, ale v uzavřených prostorech více vynikne, že je tento národ vyráběn s trochu jiným ovladačem hlasitosti. Tato skupinka navíc disponovala pouze jednou jazykovou verzí. Tím padnul můj plán dospat ranní deficit...

 První zastávka: Stonehenge. Neočekávala jsem zázraky - nakonec je to jenom hromada šutrů - ale že ani zdálky nebudu mít volný výhled jsem nečekala (ty mrchy tam postavily plot). Na druhou stranu, platit 8 liber za korzování kolem mě taky úplně nelákalo - beru to u památek, které se musí udržovat, ale tady? Leda by ten trávník kolem stříhali nůžkama. To si radši počkám na nějaký jiný henge - možná ne tak slavný, ale zaručeně bez vstupného a plotů.

















Druhá zastávka byla o poznání lepší. Pravda, v Bath jsem už byla, ale město je to pěkné a vůbec mi nevadilo se tam vrátit. Tentokrát jsem vynechala římské lázně a jenom si zopákla klasická místa:



































Večer jsme pak zamířili na vánoční trhy, které se koncentrovaly kolem místní katedrály. Cestou zpátky jsem si po přesunu do autobusu č. 2 užívala normální konverzaci :)


















Žádné komentáře:

Okomentovat