neděle 15. prosince 2013

Nové bydlení

Tak jsem se rozhodla, že už mě na nové závěsy nebaví čekat a koupila jsem si je hned. Můžu tedy konečně přidat fotky, jak vypadá mé stávající bydlení. Je tu dost místa a jelikož spím na dvou kingsize matracích na sobě, má ten pokoj z hlediska návštěv dost slušný potenciál :)

















5 komentářů:

  1. no ted jsem na vazkach, jestli to o tech dvou matracich je nejaka sprostarna nebo jen pozvani :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Te je ale krásný pokojíček v britském stylu. Dávám jedničku s hvězdičkou :)
    Heluš

    OdpovědětVymazat
  3. No to jsem si mohla myslet, ze z toho bude nejaka narazka. Necham to na zvazeni ctenaru at si vyberou.

    Diky, nakonec jsem zjistila ze "mátová" barva vlastne docela vyhovuje, ale zachránily to ty záclony (cihlově červená se sem fakt nehodila).

    OdpovědětVymazat
  4. Vcera jsme meli Xmas party a chybelas nam :(

    OdpovědětVymazat
  5. Njn, škoda že to nevyšlo - já jsem si místo toho vychutnávala cestu žluťákem. Tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat