neděle 29. prosince 2013

There and back again

Minulý týden jsem se byla podívat do rodného města za family. Volba dopravního prostředku nebyla zcela ideální a cestou tam mi ani čtyřtakt Ibuprofen-deka-polštář-špunty do uší nepřinesl kýžený spánek, ale cestou zpátky jsem seděla vedle bezvadného člověka, na němž jsem zejména ocenila to, že vystoupil už v Bruselu a já měla 5 hodin dvě sedadla, čehož jsem promptně využila a okamžitě upadla do cestovního kómatu.

Konečně jsem taky na vlastní oči viděla, kde končí duha: na hranici mezi Anglií a Francií.






















 Něco málo vánočních obrázků z Prahy v čele s povadlým koštětem ověšeným talíři:



















Zpívání koled pod mostem:




















Přivítání po anglicku.

















A pár úlovků z vánočního Canary Wharf:




1 komentář:

  1. :)))) To koště mě fakt pobavilo,lépe bych to vystihnout nedokázala..

    Heluš

    OdpovědětVymazat