čtvrtek 9. ledna 2014

Kultura

Koupila jsem si lítačku pro zóny 1-3. A jelikož je o 50 liber dražší než 2 -3, musím zintenzivnit svůj společenský život, aby se mi to vyplatilo ;-)

V neděli jsem byla na stand-up comedy v Islingtonu. Překvapivě to bylo dost vtipný, takže si to myslim zopáknu.

Výtvor před obchodním centrem na Angel cestou domů:

















 Dneska jsem byla na výstavě spojující medicínu a umění. Doteď si nejsem moc jistá co to mělo být, ale vedly se u toho celkem zajímavé diskuze, jelikož to byl sraz skupiny Chic Geek, a tak spousta lidí měla k tématu co říct. Ráno jsem se nějak nestihla namalovat a říkám si, jestli tam nebudu za blbce, kdyby náhodou byli víc "chic" než "geek", ale první pohled na skupinku po příchodu mě dost uklidnil.

Když jsem se vracela přes vlakové nádraží Euston, pobavilo mě hlášení "customers are reminded not to run whilst at the station". No, už se vidim, jak potřebuju stihnout vlak, kterej jede za 2 minuty, ale nechám si ho ujet, abych náhodou svým úprkem nepohoršila kolemjdoucí a nebyla jimi naprášena ostraze jako podezřelá osoba.

Jeden z problémů kterými se příležitostně zabývá mé svědomí je, že jsem se pořád nevykopala k žádnému sportu. Mé fyzické aktivity jsou momentálně omezeny na cestu do kopce každý den domů a přestupy v metru a o tom, že mám za rohem bazén vim už aspoň měsíc...

Žádné komentáře:

Okomentovat