čtvrtek 23. ledna 2014

Stand-up comedy - vol 2

Původně jsem další návštěvu stand-up comedy nechtěla zmiňovat, ale tahle byla nezapomenutelná. Na programu bylo asi 8 účinkujících (+ hostitel, který uváděl každého vystupujícího). Jelikož to byl opět sraz online skupiny, tak mi i přes pozdní příchod bylo přiděleno místo poměrně vpředu. No vpředu...prostě první řada uprostřed, přímo pod mikrofonem. Ono se sice říká, že v první řadě je nebezpečí, že si vás vyhlídnou a budou se vás ptát, ale to je dle mého názoru zcela nevystihující, protože je to prakticky jistota (zejména hostitel si mě oblíbil). Nerada ze sebe dělám úplného blbečka, takže jsem se celý večer musela pekelně soustředit, protože se mě dost často na něco ptali, případně si ze mě dělali srandu, případně obojí. Z hospody jsem odcházela zcela psychicky i fyzicky vyčerpaná, ale jak se říká - zážitek nemusí být pozitivní, hlavně když je silný... ne kecám, byla to sranda :)

Ještě náladovky - slunečný Greenwich a mlžný South Quay:




2 komentáře: