čtvrtek 25. září 2014

Upcoming...

Zítra přijede na návštěvu "ma" a "sis", tak se budu věnovat chození po památkách. Nebudu to přehánět, poněvadž jsem si před necelým měsícem natáhla vazy (trochu jsme se prali na krav maga a kolega mě při pádu strhnul s sebou, takže dopad byl v pořadí 1) moje koleno 2) kolega), ale už se to lepší a ani moc nekulhám.

Příští týden jedu na pracovní cestu do Nottinghamu školit nové kolegyně. Nijak zvlášť z toho nadšená nejsem, ale třeba budou v hotelu dobrý snídaně a aspoň se projdu po městě. Práce mám pořád za dva a do toho ještě školit je trochu časově napjatý. Ale prej jsou se mnou děsně spokojený a ani jim nevadí, že tradičně chodim každej den pozdě :) Včera jsme s kolegy slavili konec čtvrtletí (trochu předčasně když ještě neskončilo - to nejhorší teprve přijde). Já se mohla konečně zlískat na účet firmy a místo toho jsem měla sklenku růžovýho a kolu...

Posledních 5 dní tu byl na návštěvě náš řekněme pronajímatel, kterýho já fakt nesnášim, tak jsem si dala sakra pozor, abych byla každý večer v prachu. Dneska například filmový klub v hospodě - Frances Ha - můžu doporučit.

1 komentář:

  1. Ahoj, senzační víkend, děkuji, ještě mě bolí tlapky, ale bylo to skvělé, náročné, ale jsem ráda, že jsme zas doma, je to na mě krapet too big, too noisy town. ma

    OdpovědětVymazat