čtvrtek 2. října 2014

Notts

To byl zase jednou useless pracovní výlet. Jako je hezký, že mě pošlou školit novou kolegyni, ale když mám do toho dělat ještě dvojtou porci vlastní práce, tak to asi fakt nepůjde, že :)

Při odjezdu mě pobavilo, že na King's Cross St Pancreas mají nejen 2 vlakové stanice a každá má víc jak deset nástupišť, ale jako bonus jsou dva vlaky na jednom nástupišti. Začátečník je zmaten. Cestou mě pak překvapil letušák s vozíkem. Měla jsem to s přestupem v Loughborough (lafbro), který jsem málem nestihla.

Hotel byl hlavní pozitivum na celé záležitosti. Pokoj větší než mám doma, fajn bazén. Na celém bydlení v hotelech mě nejvíc baví jak člověk nehorázně plýtvá ručníkama - já dala za 2 dny deset kousků a to jenom proto, že jsem šetřila a do bazénu si brala ten z pokoje :D

















Samozřejmě že mám obligátní foto s Robinem (který mimochodem prý pocházel z Loughborough). Sherwood byl daleko, tak ten jsme nedali, jenom Nottingham castle zvenku, neb měli zavřeno (on to vlastně ani neni Nottingham castle, jenom brána, ale vy to stejně nepoznáte :D).

















No a dneska zase doma. Na nástupišti mě zaujal obtloustlý plešoun s trikem "I'm not a gynecologist, but I'll take a look". Tak nevim jestli se tim snažil vypadat cool, ale počítám, že na dámy to moc nepůsobí. Ve vlaku pak stevardka říká, že wifina je za "small charge", cestující se ptá "how much?", stevardka "£4.50" a po pohledu na mírně šokovaného cestujícího dodává "but it's for 24 hours". Taky tady ty služby nejsou ideál...

Žádné komentáře:

Okomentovat