středa 15. října 2014

And now for something completely different...

Byla jsem dneska na přednášce "Multiple Time Frame Correlation To Establish A Trend". Když jdete nevybaveni potřebným žargonem na akci pro lidi, co chějí obchodovat na Forexu, hlavním cílem je být nenápadný a ideálně nevypadat jako totální idiot.

Nuže, dorazila jsem pozdě, po usazení na místo jsem se rozhodla přesednout dopředu, upadl mi deštník a papíry a polila jsem sebe, koberec i papíry horkým kafem. B-E-autiful.

No nic, přednáška byla zajímavá, ale chtělo by to zapracovat na těch pojmech, aby se mohl člověk soustředit na jádro problému a ne se pořád domýšlet o čem to sakra mluví ;)

Na konci jsem málem dostala pracovní nabídku (možná skutečnou, možná scam, každopádně jsem to odmítla - nedávám kontakt jen tak někomu :-P ).

1 komentář:

  1. Opět jsi mě pobavila, já tyhle vprávěnky mohu, živě si to dovedu představit....Jo

    OdpovědětVymazat