pátek 31. října 2014

Kids roaming the hood

A máme tu Halloween, aneb poslední zastávku před vánočním nákupním šílenstvím. Počet osob v maškarním v metru = 50%. Děcka se poflakují venku v noci. Potkala jsem cestou na Overground roztomilýho klučinu s dýní, tak jsem se už už chtěla usmát a on na mě "look at my pumpkin or you'll end in hell"... harant.

Tato dýně nám trůní na okně:















Osobně na to moc nejsem a tak ani letos jsem necítila potřebu propařit celou noc. Měla jsem totiž připravenou jinou zábavu - kapku mi při obědě prasknul zub a tak jsem celé odpoledne sháněla zubaře. Mimochodem až budete něco takového potřebovat, tak nejjednodušší je zavolat na 111, kde vám vyhledají doktora poblíž (předem varuju, že při každém telefonátu musíte projít seznam otázek, jak vám je, kolik krve z vás teče a tak :). Nakonec jsem si vyškemrala objednání na 8:45 večer v King's College emergency dental care. Dneska měl službu mladý, pohledný, vtipný a šikovný doktor, takže to nakonec nebyl až tak špatný večer :)

Pro zajímavost zubní péče s NHS (což jsou "státní" instituce) stojí za drobné zákroky a prohlídku £18,50, za dražší výkony jako plomby atp. kolem £50 a nejdražší věci jako korunka £240. Soukromá péče pak začíná zhruba na dvojnásobku.

Nejlépe si pořídit manžela zubaře :D


4 komentáře:

  1. ta poslední rada mi nepřijde jako pro mě moc užitečná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ale technicky to neni neuskutecnitelny :)

    OdpovědětVymazat
  3. to neni, ale ptal jsem se manzelky a pry by byla proti. ani nabidnuta 15pct sleva na zubni korunku ji neobmekcila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ceni se, ze jsi to zkusil :D

    OdpovědětVymazat