pátek 8. listopadu 2013

Don't count your chicken...

Nuže, v bance si to rozmyseli a vlastně by ještě potřebovali dopis od zaměstnavatele na hlavičkovém papíře, kde je uvedena moje anglická adresa a moje česká adresa, který než mi přijde poštou bude trvat dalších několik dní, čili výplata přijde až za 14 dní. Sweet :)

Cestou do práce jsem potkala Wharf Security:

















Večer jsem si spravila náladu a byla na večeři v SOHO. Sice se nás trochu snažili natáhnout, ale ukecali jsme to :-)






















Nelson na noční hlídce.

2 komentáře:

  1. Já mám účet v Barclays a stačil jim jenom dopis od job centra s NINEM.

    OdpovědětVymazat
  2. Njn, bohužel mam poblíž práce jenom Lloyds a jindy než o obědové pauze to nestíhám. Ale zas taková katastrofa to neni ;-)

    OdpovědětVymazat