pátek 1. listopadu 2013

Week 4 - shrnuti

Skutecne zajimavy tyden:

To si tak ve stredu rano opet vyspavam pripravena vylezt z domu v momente, kdy vychazi Evening Standard, kdyz tu me ze spanku vyrusi telefonat. Vola pani z personalni agentury, ze by se se mnou chtela potkat a ze ma pro me pracicku. Kdyz mi zacala vyjmenovavat ze to je kousek za Londynem a kdyz jsem se mrkla, ze vlak tam a zpatky by me denne stal 30 liber, nevypadalo to moc nadejne. Pak se vytasila s jinou praci, no a here I am. Vzdalene asi 25 minut od meho soucasneho doupete, zastavka South Quay (jestli si pamatujete fotku z Canary Wharf, tak odtud je to pesky 10 min). Firma je to celkem velka a uspesna, takze me trochu prekvapuje, ze plat neni hvezdny, ale az na tenhle drobny detail je to tady fajn - fajn sef, fajn lidi, fajn prostredi - celkove dobry zarez do zivotopisu. Zatím jsem hlavně na recepci, ale casem pribude i nejaka ta HR podpora.

















Vecer jsem pak poprve od sveho prijezdu byla nakupovat (cti byla v Primarku), protoze jsem si vecer v praci vsimla, ze mam diru na kalhotech na ponekud nepraktickem miste. Tak jsem si za 5 liber koupila nove...you've got to love Primark :-)

Mimochodem jsem zjistila, ze i u anglicanu se da narazit na caj chuti Pigi - to co nabizime hostum na recepci jsou snad rozemlete vetve :) Klika, ze zamestnanci maji pitnou verzi.

Krome prvniho dne v praci byl vcera Halloween - takovy celonarodni ComicCon, coz je docela prakticke, protoze vsichni mohli recyklovat kostymy. Zitra me ceka kreslici sraz v muzeu a v nedeli se asi pujdem mrknout na ohnostroj a do Science Museum.

P.S. Omluvte absenci hacku a carek, ale #psalajsemtovpraci.

12 komentářů:

  1. Ahoj, tak to gratuluju. čtu tvůj blog docela často :) chtěla jsem se zeptat, přes jakou agenturu si se registrovala? Jsem taky dva měsíce v Londýně a sháním práci v kanceláři, ale nějak se mi to stále nedaří.. Takže bych za každou radu byla docela vděčná.. Kdyby se ti chtělo můžeš mi napsat.. :)

    Dominika
    hanackovadominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dominiko, díky, nečekala jsem, že tenhle blog čte i "veřejnost" :-) Napíšu to sem, třeba je tu ještě někdo, komu se to bude hodit.
    Práci jsem našla přes reed.co.uk vytrvalým odpovídáním na inzeráty. Upřímně se mi na cca 100 odpovědí ozvali 2x, tu první práci jsem dělat nechtela a podruhé to vyšlo. Asi je důležité nenechat se odradit. Možná neni špatná strategie odpovídat na inzeráty s menším počtem odpovědí a dneska jsem v práci viděla jak vypadá reed z pohledu zaměstnavatele a moje rada zní narvat do životopisu maximum klíčových slov.
    Nicméně agentura se jmenuje MHR, můžeš zkusit se tam poptat (ale řekla bych, že bude z těch menších). Pak jsem dostala doporučeno se registrovat třeba u Office Angels (což jsem ale ještě nestihla).
    Hodně štěstí při hledání :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlastně mě napadá, že jsem tu práci dostala hned druhý den potom, co jsem si z knihovny půjčila knížku Multiple Job Offers in 10 Days. Haha :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nestyd se a klidne napis, kde budes pracovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemusim na sebe prásknout úplně všechno ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vedel, ze driv ci pozdeji zamestnavatele provalis na jistem nejmenovanem serveru :) T.S.

      Vymazat
    2. Nojo, ale neni to uplne verejny, takze cajk :)

      Vymazat
  6. Při četbě blogu jsem si už začínal myslet, že jsi v Londýně na turistickém výletě. A ty jsi tam skutečně jela pracovat....tak přeji hodně úspěchů. Libor

    OdpovědětVymazat
  7. No, já jsem tu kvůli obojímu :-) Každopádně díky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    chtěla jsem se ještě zepta, včera mi volali z nějaký agentury, že mam dobrej životopis, ale že i na recepční na kterou jsem jim ho posílala potřebuju mít zkušenosti nebo kurz, kterej mi můžou zařídit. Chci se zeptat, jestli jsi tu práci sehnala bez kurzu (za kterej samozřejmě chtěli zaplatit 100liber) nebo jestli stačily nějaký zkušenosti z čech.

    Domča :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,

    já mam na recepční dost silnej životopis - dělala jsem to 3 roky při škole + 3 roky administrativní asistentku. Takže bez kurzu, ale i tak je zkušenost z čech menší váhy než místní samozřejmě.

    Petra

    OdpovědětVymazat