čtvrtek 7. listopadu 2013

I drobný úspěch se počítá

Když jsem si posledně zkoušela zařídit banku, dopadlo to neslavně. V HSBC mi v podstatě řekli, že jsem socka a nebyli zrovna příjemní. Šmejdi. V Halifax mi sice taky řekli, že jsem socka, ale aspoň se na mě usmívali a byl z nich znát soucit :-)

No ale dneska jsem konečně byla za bosse a zítra už budu mít účtíček. Může mi tam tedy přistát první výplata, což je hezké.

Kdyby někoho zajímalo, co je v Británii k založení účtu potřeba, tak stačí mít pas, zavolat na Jobcentre a požádat o NIN číslo, zajít tam na pohovor, počkat 14 dní až přijde poštou dopis na adresu bydliště a tadá! (toto ale platí pouze pro Lloyds, kde jsem uspěla já. Halifax po vás bude chtít, aby na vás byl psaný účet za plyn/elektriku/internet a přinesli jste od nich fakturu a HSBC všechno předchozí + abyste měli práci). Trochu problém zařídit dřív jak za měsíc.

P.S. Dnešní postřeh z práce: první co mi můj šéf nastavil na novém počítači byla klávesnice a místní nastavení - říkal že nesnáší, když je tam automaticky americká angličtina a opravuje mu to jeho "correct English" na ten jejich paskvil ;-)

2 komentáře:

  1. Uprimne receno nechapu - to sis otevirala normalni bezny ucet? Tedy jinak receno oni se mnoha administrativnimi barierami snazili te odradit, aby sis u nich ulozila svoje penize? To je fakt zajimave - kdyby delali vlny u kreditnich produktu, okay chapu, ze by te jeste nekdy taky chteli dohledat. Ale u bezneho uctu? :(

    Tomas S

    OdpovědětVymazat
  2. Tady to prostě tak chodí, no...taky je mi to divny, ale tak to proste je :(

    OdpovědětVymazat