sobota 5. října 2013

Hledání bydlení II

Bojovka pokračuje se třemi dalšími zastávkami. Z toho jedna by asi i byla relativně použitelná. Pravděpodobně zítra to rozštípnu.

Taky se mi stala jedna příhoda, která mě ubezpečila, že se již skutečně nenacházím na rodné hroudě. Jdu si takhle po sámošce, v ruce hromadu věcí, když tu mi upadne jogurt (pro znalce dodám, že to byl fromage frais:) a já zprasim podlahu i vlastní kalhoty. Jdu za personálem a říkám, že mi upadl jogurt. Jedna šla se mnou, označila místo nehody a vzala mě k přepážce, kde mi druhá podává ubrousky a třetí mi došla pro jogurt nový. No a všechny se u toho usmívaly a omlouvaly se, jako kdyby to byla jejich chyba... Přiznám se, že jsem z toho byla trochu zmatená ;-)

Jelikož jsem toho zase mnoho neviděla, tak posílám aspoň pohled zespodu na Střep.




2 komentáře:

  1. Tak co novýho, už bydlíš?
    Hehe, to by se ti v Čechách vážně nestalo :)
    P.S. Dala bych si Toffee dezertíček, mňam.

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, už bydlím. Ještě to trochu dozařídim a pošlu foto.
    Dezertíček bych si dala taky, ale radši si moc nezvykám (a kromě toho dneska už bylo Sainsbury's zavřený, když jsem šla kolem :-D)

    OdpovědětVymazat