sobota 26. října 2013

MCM ComicCon

Někdo se v sobotu baví čekáním na výsledky voleb a někdo chodí na ujeté akce jako ComicCon.

Londýnský ComicCon je asi největší akce svého druhu v Evropě - na rozdíl od našeho Festivalu Fantazie je ale cílem, abyste tam utratili co nejvíc peněz :-)


Čekání na lístek bylo zatraceně dlouhé:

















Ale zábavné - ve frontě jsem potkala Eda z Birminghamu, tak jsme hodili řeč, někteří čekající si pinkali nafukovacím balónem, když se had čekajících pohyboval proti sobě, tak si všichni dávali high five a průběžně se objímali. Náhodný potlesk a skandování taktéž sloužily k ukrácení dlouhé chvíle.

Jelikož tu zrovna moc kámošů nemám, tak jsem si parťáky našla online a potkala se s nimi až na místě.

Řeknu vám, že jsem měla dojem, že po večerní Oxford Street už vím, co je to hodně lidí, ale opět jsem to přehodnotila. Tady navíc byla polovina v různých standardních i šílených anime/fantasy/komiksových kostýmech.

































A když říkám polovina, tak myslím reálně polovina. Dokonce jsem tam viděla kluka, co vypadal prakticky přesně jako Matt Smith - poslední Doctor Who (ale opravdu to je jenom fanoušek).





















Svačina na trávníku kolem britské vlajky byla taky zajímavá. Koukali na nás trochu divně (což je ve společnosti lidí převlečených za Spidermany a děvčata v ultraodvážných kostýmech co říct).

















Hřeb ovšem přišel až na závěr a že mi bude v hlavě hučet ještě dlouho: European Cosplay neboli soutěž kostýmů (dodám, že to měli být profesionálové).

Bylo to trapné. Nemám ráda trapné situace a toto bylo tak trapné, že jsem skutečně otestovala limity své výdrže. Kdyby to aspoň moderátor zachránil, ale bohužel byl zrovna on nejtragičtější ze všech. Bylo to až tak strašné, že to vlastně bylo vtipné. Seděli jsme vedle sebe tři a všichni jsme se svíjeli v křečích smíchy. A neustále to gradovalo. Nakonec jsme museli odejít, protože se nám roztavily inteligenční obvody a byli jsme naprosto psychicky i fyzicky vyčerpaní.

Bylo to velké, nacpané, barevné, intenzivní, neotřelé, dlouhé a vyčerpávající. Fakt jsem si to užila, ale být tam sama, tak mě to nebaví :-)

Na závěr si neodpustím přidat módní policii z raního metra (upozorňuji, že se jedná o "normální" cestující). Ať si každý nosí  co chce, ale přece jenom...

2 komentáře:

  1. Jestli se ti soutěž cosplayerů zdála strašná, tak to jsi asi neviděla, jak vypadá na
    českym Animefestu :D Mimochodem, příště mě vem s sebooou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dost pochybuju, že maj horšího moderátora. To si fakt neumim představit.
    Vezmu, příští je v květnu :-)

    OdpovědětVymazat