neděle 6. října 2013

Stěhování I

Tak jsem se nakonec rozhodla pro bydlení ze včerejška. Má to několik výhod a pár nevýhod, ale věřim, že výhody převáží. Nedá se říct, že by se jednalo zrovna o dezinfikovanou domácnost, nicméně je to fantasticky umístěný co by kamenem od Canada Water, je to levný a pořádně postavený (tzn. neslyším sousedy, když si zašívají ponožky). Spolubydlící zdají se být taky v pohodě, takže se uvidí. V každém případě nejsem vázaná nějakou 6 měsíční smlouvou, takže když se mi tam nebude líbit, tak jim dám měsíční notice a frnk... :-)

Dnešek jsem částečně strávila drhnutím a vysáváním, a zítra bude následovat Ikea trip, už se na to těším. Můj pokoj je totiž takové nepopsané plátno čersvě připravené na mou kreativitu :-D

Dnes jsem si napsala několik poznámek:
  • Na to, že jsem v Londýně, tak je tady poslední 4 dny slunečno a prakticky léto.
  • Až se budete učit anglicky, nezapomeňte se učit i čárky: dnes mi přišla sms, která začínala "U r right sorry", což může znamenat "U r right, sorry", tedy "máš pravdu, promiň", nebo mizerně napsaný "U r rightly sorry" , tedy "To tě mrzí správně". Vzhledem k tomu, že do kontextu se hodily obě možnosti, tak mě nejdřív trochu zamrazilo, ale naštěstí se jednalo o první případ.
  • Kostel "Foursquare Church Great Britain" pobavil :-)

2 komentáře:

  1. tak jsem se dival, co je canada water - fuj tam je ale oskliva knihovna :D

    OdpovědětVymazat