středa 9. října 2013

Volno

Jelikož je půlka týdne, tak jsem si dnes dovolila být velmi líná a vyhrabala jsem se z domu až ve dvě odpoledne.




















Vydala jsem se do Stratfordu - což je obchodní centrum, které bylo na i na mě příliš veliké. Vyhlídla jsem si tam jedny šaty, které by se hodily zejména na předávání Oscarů, večer v Pařížské opeře a jiné běžné události. Při podvečerní kávičce jsem si pak uvědomila jednu věc - latté tady zásadně nepodávají v těch dementních vysokých sklenicích a když si řeknu velký, tak je skutečně velký ;-)


Cestou zpět jsem si dala noční vyhlídkovou jízdu nadzemkou Docklands Light Railway (DLR). Jelikož je DLR téměř automatizovaná, tak toho využili a na stránkách dopravního podniku se dají najít audiogide k jednotlivým trasám. Smůla je, že v noci není nic vidět, takže si to budu muset zopáknout :-)

































Když jsem vystupovala na Canary Wharf (cca 18:30), tak jsem se mohla přesvědčit, proč se mu říká obchodní centrum Londýna - 4000 kravaťáků (bez kravaty - smart casual je evidentně v kurzu) a já v džínách a kožené bundě.

Mimochodem všichni Londýňané čtou večer v metru Blesk (jmenuje se Evening Standard), ale protože je zadarmo, tak je nikdo nemůže nařknout, že si tak mrzkou literaturu kupují.


Žádné komentáře:

Okomentovat